zondag 13 november 2011

ledeboerpark Enschede (lammerinkswöhnner)

Sinds april 2011 zijn we verhuisd naar Enschede en mede door de drukte en de spanningen die zoiets met zich mee brengt kom je dan niet tot schilderen. Maar ...... zo in september begon het bloed weer te kriebelen. Zoveel mooie plekken om te schilderen en te wandelen hier in Enschede. Dus ben ik maar met het Ledeboerpark begonnen. Ook hier weer de geschiedenis:







 Hier vond ik het nog erg kaal dus dacht daar hoort nog wat bij.
 dus de hond maar er in geschilderd. Onze golden retreiver "Lady"
 Tja en toen moest Alie (mijn vrouw en maatje) er ook maar aan geloven. Je kunt die hond per slot niet alleen het bos in sturen.... toch?

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het helemaal geweldig dat jij nu ook een blog hebt. En je creaties...... je weet hoe ik daar over denk :-). Ik wens je veel plezier en veel reacties toe

    liefs Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooooh, Leo wat mooi. En wat leuk dat Alie en Lady er ook op staan. Die kleuren..... super!

    Gr. GZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enneh Gerrittina, in het echt he is deze nog mooier;-D

    BeantwoordenVerwijderen