zondag 13 november 2011

Naar aanleiding van een mooie kerstfoto van Ans Pot (fotografe in Zwolle) heb ik uiteraard na haar persoonlijke toestemming dit schilderij mogen maken. ook weer zo'n prachtige plek in het mooie Zwolle."het bruggetje bij de wijde Aa" Voor diegenen die die plek kennen kan ik zeggen dat de foto met telelens is gemaakt en dat de boerderij in werkelijkheid dus veel verder naar de horizon ligt. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het voor de compositie niet erg vond en het lekker zo heb gelaten, ook toen ik later in het jaar zelf nog een keer daar een foto heb gemaakt op een prachtige winderige zomerdag en daar ook een schilderij van heb gemaakt.  

1 opmerking:

  1. Hey Leo,

    Wat schilder je op 'n bijzondere manier. Ik heb dat zo nog nooit gezien.'t Resultaat mag zeker gezien worden; Ik vind ze stuk voor stuk geweldig!

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen